Scan2U logó
    
   
Tartalomhoz ugrás

 
Általános Szerződési Feltételek
Egészségügyi szolgáltatáshoz

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) hatálya minden jogviszonyra – és ezen jogviszonyok alanyaira - kiterjed, amely a Sun-shine Medical Egészségügyi Szolgáltató Betéti Társaságra, mint Szolgáltató által nyújtott egészségügyi szolgáltatásainak igénybevétele céljából történik.  
A Páciens a hatályos ÁSZF-et, illetve annak módosításait a Szolgálató honlapján tekintheti meg:  https://scan2udiagnosztika.hu

1. Általános információk
A Szolgáltató adatai:
Cégnév: Sun-shine Medical Egészségügyi Szolgáltató Betéti Társaság  
Székhely és levelezési cím: 1107 Budapest, Kékvirág utca 10. 5. em. 15.
Cégjegyzékszám: 01-06-795585
Adószáma: 27347375-1-42
Nyilvántartásba vevő szerv: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Működési engedély száma:
BP-02/NEO/05680-12/2024.   
Képviseli: Bóday Andrea, ügyvezető
Tel.: +36 30 314 40 11
Rendelő (telephely) címe:
1035 Budapest, Vörösvári út 31. I / 1.
Elektronikus levélcím:
info@scan2udiagnosztika.hu   
Panaszkezelés levélcíme:
panaszkezeles@scan2udiagnosztika.hu

Nyitvatartás:  
Minden héten csütörtökön 8:00 – 13:00, péntek 12:00- 14:00, szombat 8- 11:00 időpontban.  

2. A Szolgáltatás tartalma
A Szolgáltató járóbeteg ellátás keretében az alábbi szolgáltatásokat nyújtja a Páciensek részére:
Teljeskörű ultrahang-diagnosztika.

3. A szerződés létrejötte
A Szolgáltató az általa értékesítésre kerülő egészségügyi szolgáltatásokat (a továbbiakban: szolgáltatás) a jelen ÁSZF-ben foglaltaknak megfelelően, az itt meghatározott kereteken belül nyújtja a Páciens részére.
A Felek szolgáltatási szerződésből eredő jogviszonyára a 2013. évi V. törvény (a továbbiakban: Ptk.) szabályai, a 1997. évi CLIV. törvény (a továbbiakban: Egészségügyi tv.), az egyéb vonatkozó jogszabályok és szakmai irányelvek, módszertani útmutatók irányadóak.  
Szolgáltató a szolgáltatás nyújtásához szükséges szakmai, hatósági, működési engedélyekkel, feltételekkel, a vonatkozó egészségügyi tárgyú jogszabályokban meghatározott személyi és tárgyi feltételekkel, valamint a tevékenysége folytatásához kapcsolódóan felelősségbiztosítási szerződéssel rendelkezik, amely az érdekkörében eljárókra is kiterjed.
Szolgáltató továbbá a szolgáltatást az ellátásban résztvevőktől elvárható gondossággal, valamint a szakmai és etikai szabályok betartásával nyújtja.
Szolgáltató a szolgáltatás nyújtása során igénybe veheti közreműködő orvosok, megbízottak, valamint egyéb, egészségügyi szakdolgozó szolgáltatását.
A korlátozottan cselekvőképes kiskorú Páciens jognyilatkozatának érvényességéhez – ha törvény eltérően nem rendelkezik – törvényes képviselőjének hozzájárulása és nyilatkozata szükséges.

4. Az ellátási folyamat
Az időpontfoglalás a Szolgáltató szóbeli vagy írásbeli visszaigazolásával válik érvényessé.
e-mailben továbbított dokumentumként  titkosított formában, egyedi jelszóvédelemmel ellátva küldjük ki.
A Szolgáltató nem felel az egyéb külső egészségügyi szolgáltatók tevékenységéért vagy az általuk a Pácienseknek okozott károkért. A Szolgáltató kizárja felelősségét azokért a károkért, amelynek bekövetkezése annak eredménye vagy azzal áll összefüggésben, hogy a Páciens a szolgáltatás nyújtását megelőzően valamely, az egészségügyi állapotával összefüggő vagy azt leíró tényt elhallgatott, vagy tévesen közölt.

4.1 Előjegyzés
Időpont-egyeztetés hétköznap 8 és 20 óra között telefonon, nyitvatartási időben személyesen lehetséges. Nyitvatartási időn kívül időpont foglalása telefonon és írásban e-mailen kezdeményezhet.

4.2 Időpontmódosítás, lemondás feltételei
Az előjegyzett időpont vállalásával a Szolgáltató biztosítja a kért egészségügyi szolgáltatás előre egyeztetett időpontban történő elvégzését.
A Páciensnek a lefoglalt időpontban meg kell jelennie a rendelőben.  Abban az esetben, ha a Páciens az előre foglalt időpontot legalább 24 órával megelőzően nem mondja le, és az előre foglalt időpontban sem jelenik meg, a Szolgáltató a kezelés díját jogosult felszámítani és kiszámlázni, amely összeget a Páciens köteles készpénzben vagy átutalással megfizetni.

4.3 Együttműködési kötelezettség
 A Feleket a szolgáltatási szerződés hatálya alatt együttműködési kötelezettség terheli. A Páciens köteles a Szolgáltatóval (a Szolgáltató orvosaival, alkalmazottjaival, az ellátásban közreműködőkkel) a szolgáltatás igénybevétele során mindvégig együttműködni.
A Páciens köteles ellátni a Szolgáltatót a szolgáltatás igénybevételével összefüggően egészségügyi állapotát érintő valamennyi lényeges információval, körülményről és tényről.  
A szolgáltatás nyújtása az erre kijelölt és felkészített rendelőben/kezelőben történik. A Páciens és esetleges kísérői kötelesek az ellátások szolgáltatásának a rendjét betartani.

4.4 Egészségügyi dokumentáció
A szolgáltatás igénybevételét követően a lelet egy példányát a Páciens kérésre kézhez kapja és ezt a Szolgáltató példányán aláírásával igazolja. Egyebekben – személyes adatainak védelme érdekében –
A Páciens elfogadja, hogy a vizit alkalmával indikált képalkotó vagy egyéb diagnosztikai eredményekről írásos lelet készül, amelyet az orvos helyben röviden kiértékel. A további teendők, javasolt vizsgálatok, kezelések megbeszélésére külön kontroll vizit keretében kerülhet sor.

5. A szolgáltatás ellenértéke, fizetési feltételek
A szolgáltatás elvégzését követően a helyszínen van lehetőség a szolgáltatás ellenértékét kifizetni az elektronikusan kapott számla ellenében.  A Szolgáltató készpénzes, bankkártyás vagy egészségpénztári  fizetési lehetőséget biztosít.  
A szolgáltatások mindenkori díjai a Szolgáltató honlapján, valamint a rendelőben elérhetőek, illetve a Szolgáltató telefonon, valamint  e-mail útján is tájékoztatást biztosít a Páciensek részére.
A szolgáltatási díjat a Szolgáltató számlája ellenében elsődlegesen magyar forintban, a szolgáltatás igénybevételekor készpénzzel vagy bankkártyával kell kiegyenlíteni a Szolgáltató pénztáránál. Szolgáltató a számlát a szolgáltatás igénybevételét követően állítja ki.
Amennyiben a Páciens a szolgáltatást valamely, a Szolgáltatóval szerződésben álló biztosító, vagy egészségpénztár finanszírozással kívánja igénybe venni, úgy köteles azt a vizsgálat előtt, előre jelezni. Páciens tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató részére a díjat ebben az esetben a Páciensnek kell kifizetni azzal, hogy a Szolgáltató által átadott dokumentum alapján a díj visszatérítését az egészségpénztártól, illetve biztosítótól követelheti. A Páciens a szolgáltatás igénybevétele után köteles az egészségpénztárral, illetve a biztosítóval elszámolni, ennek elmulasztásával a Szolgáltatót semminemű felelősség nem terheli.
A Szolgáltató a mindenkori szolgáltatási díjait jogosult egyoldalúan módosítani. Szolgáltató a díjmódosítás tényét és a hatályos díjjegyzéket – a módosítás hatályba lépését legalább 15 (tizenöt) nappal megelőzően - a honlapján közzéteszi, valamint a rendelőben nyomtatott formában a kifüggeszti.

6. Panaszkezelés
Amennyiben a szóbeli panasz a helyszínen érdemben nem orvosolható, a recepciós munkatárs jogosult kérni a panasz írásban történő megerősítését.
Az egészségügyi szolgáltatással kapcsolatost reklamációk ügyében a Sun-shine Medical ügyvezetője jár el az panaszkezeles@scan2udiagnosztika.hu e-mail címen előterjesztett kérelem alapján.   
Az egészségügyi szolgáltatással kapcsolatban reklamációt a Szolgáltató kizárólag az Pácienstől, illetve írásbeli meghatalmazottjától fogad el.
A panasz kivizsgálása a Szolgáltató által történő kézhezvételt követő 8 munkanapon belül történik.

7. Felelősség
A Szolgáltató szolgáltatásait a Páciens egyéni elhatározása, saját döntése alapján veszi igénybe.

10. Vegyes rendelkezések
A Páciens a szolgáltatás igénybevételére történő bejelentkezéssel, valamint a szolgáltatás igénybevételével elismeri, hogy jelen ÁSZF rendelkezéseit megismerte, áttanulmányozta, megértette, és azokat magára nézve kötelezőnek fogadja el.
Felek kölcsönösen kijelentik, hogy a szolgáltatással kapcsolatosan felmerült vitájukat elsődlegesen békés úton rendezik. Amennyiben ezzel kapcsolatos tárgyalások nem vezetnek eredményre, úgy a Felek alávetik magukat a Szolgáltató székhelye szerint illetékes és hatáskörrel rendelkező Bíróság kizárólagos illetékességének.
Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. számú törvény és az Egészségügyről szóló 1997. évi CLIV. számú törvény rendelkezései, illetve a mindenkor hatályos jogszabályok és szakmai protokollok az irányadóak.  
 
Jelen ÁSZF 2024. december 1. napján lép hatályba és visszavonásig, illetve módosításig érvényes

Sun-shine Medical Bt.


Kérjen időpontot vizsgálatra munkanap (08-19 h- ig).
Hétvégén és munkaszüneti napokon üzenetben (ide kattintva) várjuk jelentkezését!
1035 Budapest, Vörösvári út 31. I. emelet 1. Csengő: 32  Tel. : +36303769636
Vissza a tartalomhoz